söndag 23 januari 2011

Dag 03 - Mina föräldrar

Som dom flesta andra människorna har jag två föräldrar.
Pappa, Tommy Åström och mamma, Agneta Åström.
Om jag inte har fått allt om bakfoten så gifte dom sig när ja var ungefär 1år och skilde sig när jag var omkring 3år.
Själv så har jag dock inget minne alls av att dom har varit tillsammans men känner också att de är inget jag har lidit av heller.

Min pappa och jag har samma dåliga humor och ja gillar att de ofta räcker med att man tittar på varandra så vet man precis vad den andra ska komma med för skämt. Blir oftast mycket skratt när vi ses.

Så.. Vad finns de att säga om min mamma...
Hon har inte lika bra humor som mig och pappa men hon är absolut inte tråkig för de. :P
När jag var mindre kände ja ofta att min mamma var min bästa vän. Nu är hon mer som en "vanlig mamma".

Skulle egentligen kunna skriva en hel bok om mina föräldrar. men de får räcka så här. :D

Kram kram ^^

Inga kommentarer: